piątek, 20 stycznia 2012

Blog Roku 2011 w kategorii Blogi literackie


          Kochani, nie miałem żadnych złudzeń z jednego powodu: jestem zbyt leniwy, żeby prowadzić jakąś kampanię, nawoływać i biegać od domu do domu, namawiając na wysłanie sms-a. Może teraz trochę żałuję - oddaliście na mnie tyle głosów, że przy odrobinie wysiłku z mojej strony z pewnością dostałbym się do tej pierwszej dziesiątki. Jednak bardzo się cieszę, bo wiem że Wy wiecie, że mój blog i tak jest najlepszy :) 
             Za to Wam serdeczne dzięki!
          Formuła konkursu jest kontrowersyjna. Przyglądałem się różnym dyskusjom na ten temat i jednak doszedłem do wniosku, że nie ma wyjścia. Nie ma na świecie jury, które byłoby w stanie przefiltrować tysiące blogów. Musi być jakieś wstępne sito. Takie sms-owe z pewnością nie ma wiele wspólnego z jakością bloga, jednak należy pamiętać, że nie tylko grafomani mają poczucie wartości swojego pisania. Prawdziwi literaci, z odpowiednią dozą determinacji, mogą "dopiąć swojego" i uzyskać ocenę jurora, gdzie jest dużo większe prawdopodobieństwo, że będzie ona obiektywna. Osobiście nie miałem żadnych oporów, bo potraktowałem to jako niezłą zabawę i - co najważniejsze - pożyteczną. Cały dochód z SMS'ów uzyskany przez Onet zostanie przekazany na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych. A to, że ktoś wymyślił sposób na biznes? No cóż... Można tylko pozazdrościć :) 

Klarka Mrozek                                              za-wzięcie za-żarcie
          Zmusiło mnie to też do przyjrzenia się innym blogom. W ogóle zauważyłem, że są inne, literackie :) I jest! Jednak w pierwszej dziesiątce znalazł się godny uwagi, a przynajmniej mojej uwagi. Pisze go Klarka Mrozek, która - mam taką nadzieję - nie pogniewa się na mnie za to, że podkradłem zdjęcie z jej bloga, bo zrobiłem to po to, żeby Was namówić do głosowania na blog pod tytułem: "za-wzięcie za-żarcie..."  Poczytajcie, a sami zobaczycie. Już wiadomo, że ten blog będzie oceniany przez jurora i życzę Klarce wygranej w tej kategorii. Oprócz tego ma szansę zdobyć tytuł Blog Blogerów - i tu trzeba wysłać SMS o treści G00027 na numer 7122. Ja wysłałem.
          Jeszcze raz serdeczne dzięki :)



6 komentarzy:

  1. a wiesz, że u niej bywam...
    od dawna mam na swoim blogu jej link, wystarczył ciutek fatygi by znaleźć - no ale nie wszystko dla wszystkich i nie naraz :)
    fajnie, że znalazłeś coś co ja lubię :)
    serdecznie Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. tez tak mysle,ze te sms-y niewiele maja wspolnego z jakoscia bloga...ale skoro ludzie wysylaja,znaczy sie cos w tym musi byc;)
    Klarke znam dobrze:) trzymam za nia kciuki!
    a tu jeszcze powroce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. POzdrawiam:) A ja lubię zaglądać do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Michał, lubię Twoje pisanie, Twój blog! niestety onetowskie blogi odstraszają mnie swoją grafiką...

    OdpowiedzUsuń
  5. to naprawdę wielkoduszne z Twej strony, bardzo dziękuję, nigdy nie wiem, co powiedzieć w takiej chwili, dlatego tylko tyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog Klarki widziałem. Podoba mi się.Z samą Klarką spotkałem się na Blog Forum Gdańsk 2011.
    Ale ja nie startuję, bo mi regulamin nie odpowiada.
    To są mistrzostwa Polski w esemesowaniu.
    SMS nie oznacza, ze coś Ci się podoba.
    Na FB są całe spółdzielnie typu "tu mi pomożesz w tym , to ja ci w tym"
    Ty mi puścisz SMS to ja Ci dam elegancki wpis w blogu"
    Tak samo się fotki ocenia. "zagłosuj na moja fotkę, bo już mam blisko do nagrody"
    Jak nagroda główna wynosi równowartość 15.000 zł to warto zainwestować.
    Takie jest moje zdanie.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń