niedziela, 15 lipca 2012

Przekornie



Za morzem się nie da tęsknić.
Morze jest piękne, ale to koszmar.
Jest w swoim pięknie bardzo okrutne i chyba - tak naprawdę - pięknie wygląda tylko z brzegu.











chwilami

w górę i w dół w samym
środku trójkąta
leżą na koi
wszystkie bóle zabrane
z bermudów wyszliśmy w ocean
ukoi w cichym poszumie hipressu
mucha ostatnia chyba
chce tęsknić chodzimy po szocie
ja tęsknię
chociaż drugiej muchy już nie ma
razem wędrujemy
do kresu

każda chwila jest utratą chwili









6 komentarzy:

  1. :))) Każda chwila jest utratą chwili - bardzo trafne.
    Za morzem, a raczej za jego brzegiem - tęsknię. Ale dłuższe pływanie jest faktycznie bardzo wyczerpujące.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam z piarem: może zagłosowałabyś na moją Kicię, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś? Szczegóły u mnie na blogu (czas dziś do 20.00)
      Będziemy wdzięczne :)!

      Usuń
  2. A mi się ostatnio zebrało na morze. Konsultowałam się nawet z żeglarzami w sprawie choroby morskiej. :) I pewnie wkrótce zrealizuję swój szalony plan.
    Pięknie napisane. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. każda chwila jest zapowiedzią następnej;)

    OdpowiedzUsuń